تسنیمتسنیم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

چشمه بهشتی مامان وبابا

مادری را دوست دارم

1394/5/1 15:17
نویسنده : فهیمه
489 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

دلم ضعف میرود برای دنیای مادری

دنیایی که متعلق به خودت نیستی

همه جا حضور کسی را احساس میکنی که انقدر بی پناه است

که آغوش تو آرامش میکند.

آنقدر کوچک است که دستهای تو هدایتش میکند.

آنقدر ضعیف است که شیره جان تو پرورش اش میدهد.

مادری را دوست دارم... چون به بودنم معنا میدهد

چون ارزشم را به رخم میکشد

ویادم میدهد هزار بار بگویم "جانم" کم است برای شنیدن "مادر" از امانت خدایم

 

مادری را دوست دارم...

هرچند در ایینه خودم را نمیبینم،

آن زن خسته ژولیده و کم خواب در قاب اییینه را تنها وقتی میشناسم که دستهای فرشته ای به گردنم گره میخورد

وبا خنده از من میخواهد که عکسی دو نفره بگیریم

و آنوقت هست که من زیبا میشوم و زیباترین ژست دونفره را در قاب آیینه حک میکنیم.

 

مادری را دوست دارم....

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

باران
2 مرداد 94 2:01
متن مادری خیلی زیبا وبامفهوم بود عکس تسنیم گل هم خیلی خیلی قشنگ بود