تسنیمتسنیم، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

چشمه بهشتی مامان وبابا

یه خرداد ماه قشنگ

1394/5/1 16:04
نویسنده : فهیمه
505 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام یکی یکدونه من

نفسم، شیرین زبونم، دردونه من، وروجکم ...

الهی همیشه شاد باشی و سلامت. خستگی های من مهم نیست. دلتنگی های من مهم نیست. مهم اینه که تو شاد باشی فقط همین ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینها عکسهای سفر به محلات و باغ گیلاس همراه خانواده خاله که خیلی بهمون خوش گذشت تو هم تا تونستی گیلاس خوردی همه رو هم با هسته!!

 

 

 

تو این ماه یکی از چیزایی که دغدغه ذهنی ات شده شناخت اشیاست چون مدام میپرسی این چیه؟؟؟؟

گاهی به یه وسیله اشاره میکنی و ده بار شاید هم بیشتر میپرسی این چیه؟؟ 

تو کتابی خوندم که این تکرار سوال برای بچه ها مثل یه بازی میمونه، از پاسخی که میشنوند خوششون میاد بخاطر همین اون سوال رو بارها تکرار میکنن.

 

یه عالمه شعر حفظ کردی و همین طور الفبای انگلیسی . الفبای فارسی روهم همراه من میخونی

عمو زنجیر باف...

یه توپ دارم قلقلیه...

توپ سفیدم قشنگی و نازی...

دکتر چه مهربونه...

شبها که ما میخوابیم اقا پلیس بیداره...

یه روزی اقا خرگوشه رسید به بچه موشه...

پاییزه و اییزه برگ از درخت میریزه...

و شعرهای کتاب هات که همشون رو میخونی

وهمینطور سوره حمد و توحید و کوثر . دعای فرج و ایه الکرسی و...

وقتی کسی از هر دری وارد بشه بلند و کشیده سلام میکنی حالا میخواد در ورودی باشه یا در دستشویی.

بابایی هم برای هر سلام ات یه جایزه نقدی میده.

 

وقتی ما نماز میخونیم میای پشت بابا کنارمن می ایستی و ادای نماز خوندن مارو در میاری الله اکبر میگی قنوت میگیری به رکوع و سجده میری.

 

خلاصه باید کلی مواظب رفتار و حرف زدنمون باشی که تو اونها رو تکرار نکنی.

 

 

تسنیم وقتی دوست نداره بیاد خونه...

 

 

فکر میکنید این اثر دندونای چه وروجکیه؟!

 

 

 

این هم یه مدل دیدن فیلم از توی موبایل!!!

 

 

ماماااااان کی دنیارو برعکسش کرده اخه !!

 

وای وقتی خواب بودم چقدر دلم برا عروسک هام تنگ شده بود.

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)